[68]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[68]


خدیا کمکم کن واقعن دارم کم میارم


کاش حداقل ی کاری چیزی داشتم


خدایا نمیدونم چیکار کنم ، چیکار کنم ک از دستش ندم ، میترسم دیر بشه


خدایا خاهش میکنم ، التماست میکنم کمکم کن


خدایا اگ زبونم لال زبونم لال ، نشد ، تا اخر عمرم سمت کسی نمیرم


بخدا اگ نشه هیچوقت ازدواج نمیکنم  


فردا شب باید برم دانشگا ک صبش زود حرکته ، گفتن باید برم اجباریه


ولی برگشتم حتمن میرم پیش روانشناس ،  واقعن نیاز دارم با یکی حرف بزنم


یکی ک ب حرفام گوش بده


ی راهی جلو پام بزاره ، ی کم نصیحتم کنه 


بازم تپش قلبم زیاد 


خدایا خودت نشونم دادیش ، خودت عاشقم کردی ،

 

باید کمکم کنی چون من جز تو کسیو ندارم


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, ] [ 20:47 ] [ h ] [ ]